Strony

niedziela, 17 marca 2013

weekEND

hej ;3
Z Franią i Werą bawiłyśmy się świetnie :) oglądałyśmy horror ,,The Ring'' i ,,Titanica'' :) Było świetnie :)
Dzisiaj byłam z rodzicami, maluchami i Luną na polu i w lesie na spacerze, z dziewczynami tam byłyśmy dwa razy i sie turlałyśmy w śniegu ;3 Wera wydeptała w serduszku napis ,,Olek Górka'', a ja ,,Siwy'' (Olek to koleś w którym Wera sie kocha, a Siwy to mój chłopak) ;3
szkoda, że już weekend sie kończy, ale ja i tak nie ide jutro do szkoły, bo jade znowu na badania i do ortopedy ;3 byłam jeszcze z tatą w McDonaldzie i kupiliśmy dla mnie i dla maluchów happy meale, a w nich były takie małe słodkie pluszaczki, ja mam nietoperza ;3



pewnie zauważyliście, że zmienił się wygląd bloga, mam nadzieje, że wam sie spodoba :)
paa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz